2013 m. rugpjūčio 3 d., šeštadienis

Pas trolius: Devinta diena

Maršrutas/Route: Storslett - Tysfjord

Šiandien teko keltis anksti, nes 08:00 valandą Pasatė jau turėjo būti pristatyta taisymui. Greitosiomis susiruošę, išburzgėme miestelin. Mūsų vieninteliai namai buvo atiduoti į latvių - mechanikų rankas, o mes, benamiai, išpėdinom apsikrovę nešuliais. Ėjome beveik valandą, bet šįkart kelias bent buvo tiesus, o ne kalnais - akmenimis, todėl labai neprailgo. Parduotuvėje nusipirkome užkandžių ir nupėdinome į vietinę biblioteką - turistų informacijos centrą. Sėdėjom prie durų ir laukėm, kol šis atsidarys. Po kiek laiko viduje pamatėme keletą žmonių ir supratome, kad kaip durniai sėdėjom prie atrakintų durų gerą pusvalandį (so clever!) Bibliotekoje praleidome 4-5 valandas. Tuo tarpu Paulius suvaikščiojo atgal ir pasiėmė mus naujutėle, pagydyta Pasate.

Taigi, patraukėme tiesiausiu keliu namų link (deja) - visi kelionės planai žlugo ne tik dėl automobilio gedimų, bet ir dėl nenumatytų planų namie. Pakeliui sustojome pavalgyti aikštelėje prie samių suvenyrų parduotuvėlių-palapinių, kur visu gražumu švietė vargšelių elnių skūros ir ragai kartu su nuimtais skalpais :) Tapo aišku, kodėl šiuose kraštuose elnių jau nebesutinkame.

Tolimesnė kelionė neatnešė jokių naujų nuotykių, nes kažin ar gali įvykti kas nors labai įdomaus daugiau nei valandą laukiant kelto, kuris dėl neaiškių priežasčių kursuoja kas valandą ar dar rečiau. O juk kito kelio nėra - kelio pabaiga. O persikėlus per tą karvės gerklę žiauriai gražią vietą, buvo pernelyg vėlu ieškoti kempingo nakvynei, taigi apsistojome pirmoje (kaip jau įprasta) pasitaikiusioje vietoje - Tysfjord Turistsenter. Brangokas motelis, bet pirmą kartą per visą kelionę turėjom savo nuosavą vonios
kambarį, virtuvę ir netgi antrą aukštą.

P.S. Šios įstaigos administratorė - lietuvė. Pilna jų kiekvienam užkampy, pasirodo. Bet anyway, vis tiek smagu sutikti lietuvį taip toli nuo namų!